dilluns, 8 de setembre del 2008

REPORT GP COPENHAGEN (I)

Bé, ha tardat però ja és aquí, sento el retràs però se m'acumula la feina! deunidó quina temporada de tornejos que portem..., aprofito aquesta pausa fins la presentació de Shards of Alara per reposar i escriure, som-hi.
Fa uns mesos just després de tornar del GP Viena (quin any de viatges xD) vam decidir un grup de colegues anar de vacances a Copenhagen aprofitant el Gp que s'hi celebrava, així doncs vam pillar els bitllets d'avió baratets i un alberg bé de preu, dit i fet al cap de poc ja teníem l'expedició formada: Narcís Mir aka Locorez, Marc Corbella aka Markkus, José Gallego aka Alchemist, Victor Gimenez aka Rata, Daniel Solé aka Doray i un servidor. Un temps després Devir tenia la brillant idea de fer coincidir el nacional español amb el Gp de Dinamarca, així doncs alguns ens vam quedar amb les ganes d'intentar alguna cosa a terres castellanes, però tot ja estava reservat així que no hi havia opció. Bé, cal dir que jugar el Gp era una cosa una mica secundària però que el vam preparar bastant tot i que amb resultats no massa bons. Com que ja fa uns dies del viatge suposo que em fallarà la memòria però per sort tinc centenars de fotos que m'ajudaran :P

Sortim de Bcn cap a Copenhagen dimecres a la tarda amb un vol d'Spanair, a l'arribar a Dinamarca ens informen de la tragèdia de Madrid amb un vol de la mateixa companyia, buff. Faig un incís per dir que l'alberg que havíem reservat no era del gust de la majoria d'integrants de l'expedició, així doncs fem canvis d'última hora i fins dissabte estaríem uns a un hotel a les afores i dos en una casa amb habitacions de lloguer, ja el dissabte estaríem tots junts en una casa llogada. Doncs dit això se'ns separen Doray i Marc i els altres ens dirigim a l'aventura, aconseguim situar-nos i comprar els bitllets de tren, un altre incís per dir que el transport públic de Dinamarca és ultra-car, per sort la vigilància no és molt estricte xD. Arribem a l'estació on baixem i ens trobem que estem al cul del món, uns marroquins molt amables ens guien fins l'hotel, la zona estava deserta i no sabíem si és que eren molt amable o ens anaven a fotre el pal xD, en aquests moments estem en un centre comercial, per la part del darrera s'entra a l'hotel, que és als pisos superiors; en el tren pregunto a en Narcís a quina hora podem fer el check-in com a màxim, segons ell a les dotze, però a l'arribar ens trobem que aquest hotel no té recepció, té una màquina de fer check-ins!!!! i....l'hora màxima és les onze....i són quasi les dotze...., bé no passa res, coses que passen, entrem les dades a la màquina de l'infern i ens diu que no ens troba la reserva.....provem amb la tarja de crèdit.....no ens deixa.......última opció, agafarem habitacions noves i ja ho solucionarem demà amb la recepció humana.....ens diu que no té habitacions!!!! ens caguem en totes les màquines de l'infern, com que no hi ha habitacions lliures si la nostra no està ocupada? algú en l'interval de temps ínfim que hem arribat tard ha fet una reserva? impossible..., bé, no passa res perquè a la paret, al costat de la porta d'entrada a l'hotel amb codi de seguretat i hi ha un cartell ben gros amb dos números de telefon, un per si hi ha problemes a partir de les deu de la nit i l'altre que és la recepció d'adalt (que només treballen de dia, però que contactava amb un altre hotel de la cadena, cosa que descubriríem més tard), truquem i truquem i ningú ens contesta, ja no sabem que fer..., en aquests moments arriben un grup de joves de l'europa de l'est que hi estan allotjats i ens diuen que en aquest hotel només hi ha gent a la recepció de dia i poques hores, ens ofereixen repartir-nos a les habitacions però tots ronquem (alguns bastant) i desistim, això si, ens obren la porta de l'hotel, que dona al centre comercial, decidim dormir dins el centre comercial als bancs, és com una peli de zombies, tot fosc amb tots els comerços allà i nosaltres els únics vius per saquejar-ho tot xD, evidentment les portes estan tancades i no intentem fer tonteries. Abans de preparar-ho tot per fer de homeless anem a fer les ultimes necessitats al carrer i oh sorpresa veiem un cotxe d'una empresa de seguretat, d'ell surt un segurata amb cara de mala òstia que ve directe cap a nosaltres, ens diu que que fem allà i li expliquem el problem que hem tingut, ens respòn de males maneres que perquè no hem trucat a l'altre hotel, no entenem que ens diu i li responem que hem trucat als números del cartell, si, un és de l'hotel a que es refereix el segurata; no es creu la nostra versió i li ensenyem el mòbil amb les trucades, llavors ell mateix truca durant uns minuts i no aconsegueix contactar, aquí la seva actitud canvia cent per cent, uff, menys mal perquè ja em veia owned dormint al carrer, després d'unes trucades aconseguim que ens obri dos habitacions, amb tot això ja són les tantes de la nit..., quin començament i només era el primer dia!! Això si, les habitacions són increibles...de fet les posaven com a doble i hi ha 3 llits i un sofà!! podíem haver estalviat força pasta d'haver-ho sabut :/

Joe ha dit...

Lo del hotel va ser la reostia, varem arribar i varem veure lo del checking automatic i varem flipar. Increible la pose homless d´en Rata xDD

Kebote ha dit...

Puto hotel de mierda, suerte del segurata :/