dimarts, 2 de setembre del 2008

LEGACY BREDA vs. BLANES

Fa unes setmanes es va produir el primer campionat de legacy per gent de Breda, Blanes i rodalies en plan amistós i el posterior sopar. El campionat va ser un suïs de cinc rondes més top4, jo amb la meva Turbostasis vaig fer top5 després de que m'empatessin la ronda a l'últim dels torns extres, molta gent se'n deuria alegrar XD. El top 4 va ser Joe vs Doray, guanya Joe i Txema vs. Ramon, guanya Ramon, la final pacten els premis i es juguen el títol a una partida que guanya Ramon gràcies a la velocitat de la seva baralla. El sopar posterior el vam fer al restaurant Can Mariano de Breda (http://www.restaurantcanmariano.com/), d'entrant Patates al Caliu Farcides de Bacallà seguides de Graellada de Carn amb patates i per acabar un Gelat de Crema de Baileys, així dona gust jugar campionats XD. Aquí teniu algunes fotos..., pròximament report complet de les vacances al Gp de Copenhagen.


Semifinal Joe vs. Doray

Semifinal Txema vs. Ramon
Atenció a la pissarra xD
Final Joe vs. RamonStasis PowerDoray vs. Ramon
Joe vs. Jesse
El president en acció
Lourdes i Txema
Oscar vs. Pajuelo

Dos dels caballers de l'entrecot invocant el seu Déu

Sopar a Can Mariano

Foto final tirada amb el cul


1 comentari:

Anònim ha dit...

Gran jornada i gran sopar. Llàstima de la meva estampada amb la Dreadstill (per una vegada que no jugo Enchantress!!).