dimarts, 16 de setembre del 2008

PREVIEWS XIXOSES (no confirmades)


6 comentaris:

Kebote ha dit...

Mindlock orb em sembla una possible incorporació a les Stax, com a mínim de side.

Elspeth em sembla molt tocha, suposo que hi deu haver algun error, ja posant un sol token és brutal, si en posa dos.... amb himnos gloriosos....lol!!

Knight of the white orchid, plains basic o no basic? ja si ens busca duals seria la reostia, suposo que aquesta també té algun error si no és boníssima, em recorda a l'època dels Tithe-Mox diamond a la PTjunk.

Ultimatums, bé, amb el cost 7 coloraines és difícil que vegin joc però realment alguns són brutals, qui sap ara que es pot jugar dream halls :P

Anònim ha dit...

kebo tens un error tipografic, kuant escrius "xixoses" a de ser "casposes".

Anònim ha dit...

Els ultimatums son correctes. Et falta aquest:

Titanic Ultimatum
rrgggww
Sorcery Rare
Until end of turn, creatures you control get +5/+5 and gain first strike, lifelink and trample.

D'altra banda l'Espelth és tal qual.

Amb la resta no em mullo però fa pinta de que son correctes tambè.

Sensei.

LCV ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Unknown ha dit...

Les primeres cartes són brutals, però amb uns costos que nomès es jugaràn a limitat i gràcies. El que m'ha posat molt calent és l'artefacte que per 4 no deixa buscar a les biblioteques.
Si surt tal com està, em pillo el parell de workshops que em falten i em monto una stax amb 4 d'aquests, 4 erials, 1 strip, 4 cuartel fantasmal (peto una terra i busques una bàsica ,però uohhhh no busques res XD), 4 null rods, 9 esferoides i per matar ja buscaré algo encara que no importa XD

Kebote ha dit...

Com que casposes xD, home depèn del format però després dels blocs que hem passat tot em sembla molt prometedor almenys.

Repeteixo, que tocho l'Espelth!!