diumenge, 21 de setembre del 2008

LCV SETEMBRE (REPORT COMPLET)

Per fi un report amb una classificació en condicions :). Bé, l'última LCV em vaig quedar a les portes del top8 jugant una stax vermella blava, és una bona baralla però no acabava de tenir el punt necessari per fer un pas més, potser degut al hate que porta tothom de side versus artifacts, el cas és que en aquell mateix torneig mirant la partida de quarts de final de l'Oli vs. Xavi de Grandes em vaig fixar en el deck que jugava aquest últim, una painters amb trinkets, welders i magus of the moon, em va semblar un deck molt original i quan van sortir les llistes vaig muntar-la per veure que tal anava; primer contra la bomberman d'en Joe, 4-0 fàcil amb sortides atracadores, després contra en Narcís amb Draintendrils, vaig començar fortíssim amb un 4-1 i després ja es va igualar més, però les sensacions eren boníssimes, un altre dia vs. Rata amb Mindtwister ja va ser escandalós, 7-3 al meu favor crec recordar, vs. Oli amb Stax 3-3, pensava que podia ser un pairing més favorable però una bona sortida de stax és difícil de remontar; ha no tenia cap dubte que jugar, ara tocava remodelar el side, l'únic aspecte del deck que no m'agradava però que tampoc va canviar massa. El dia abans quedem per fer l'últim testing i perdo contra el Rata amb Draintendrils 4-2, no robo massa bé i ell roba d'escàndol, tot i així veig que pot ser un pairing dur, per rematar-ho després només empato 2-2 contra en Corbella amb combo, aquest si que pot ser un pairing dels dolents :/,em quedo sense testejar contra fish,ichorid i goblins, aquesta última és la que em fa més por però sé que només puc trobar-me´n a les primeres rondes i si guanyo adalt mai ni solen haver.
Arribo al campionat i al no haver-hi entrepans de xistorra encara, faig misdirection a carajillo de bayleys, sens dubte una de les claus del campionat juntament amb la meva camiseta de Magicbreda xD. Mentre esperem que arribi la gent em gasto els cuartos en pijades: fundes amb il.lustració de Black Lotus, playmat de Planeswalkers, terres de unglued, al Serguitor li compro una Natural selection signed i al Xavi de Grandes un Energy flux i un Black knight asian, ja no tinc pressupost per gaire més. Comencem les rondes, serem 70 jugadors amb 7 rondes + top8.

De Grandes Painters

2 Bloodstained Mire
2 Flooded Strand
3 Island
1 Library of Alexandria
1 Mountain
1 Polluted Delta
1 Tolarian Academy
4 Volcanic Island
3 Goblin Welder
3 Magus of the Moon
4 Painter's Servant
1 Sundering Titan
3 Trinket Mage
1 Triskelion
1 Ancestral Recall
1 Black Lotus
1 Brainstorm
1 Engineered Explosives
4 Force of Will
1 Grindstone
1 Mana Crypt
1 Mana Vault
1 Mox Emerald
1 Mox Jet
1 Mox Pearl
1 Mox Ruby
1 Mox Sapphire
2 Pyroblast
3 Red Elemental Blast
1 Sensei's Divining Top
1 Sol Ring
4 Thirst for Knowledge
1 Time Walk
1 Tinker
1 Tormod's Crypt

Sideboard:
2 Ingot chewer
1 Gaea's blessing
2 Lava Dart
1 Pithing Needle
4 Shattering Spree
3 Tormod's Crypt
1 Trinisphere
1 Razormane masticore

1ronda. Roger Subirana (Fish)
El Roger i jo ja hem jugat unes quantes vegades, sempre juga goblins però ha canviat a fish, en teoria no m'ha de fer tanta por com goblins. La primera robo molt molt bé, surto de library i em fa erial, baixo volcanic em torna a fer erial, robo academia tolariana i començo a desplegar joc via thirst, amb trinkets poso mode aggro i ataco, li cauen 3 fows seguits pagats gràcies a la tolariana i acabo guanyant amb un triskelion, lo interessant és que no m'ha vist cap pintor ni la muela. La segona partida es troba amb el pintor i queda sorprès, ell portava Wheel of sun and moon i no se les ha posades, la partida crec recordar que la controlo bé i torno a guanyar via criatures controlant amb reds i pyros.
1-0 (3 punts)

2ronda. Pep Planas (MOnoRedShopAggro aka MORSA)
Em comença baixant un welder amb una mountain, seguidament un gorilla shaman i una espina de amatista, pensava que podien ser goblins fins que vaig veure una workshop que si no la arriba a baixar la segona partida molt probablement hagués sigut seva. En aquesta partida s'encalla de terres i tot i aguantar molt gràcies al combo welder-shaman acabo guanyant amb un triskelion i la seva Mana crypt. La segona partida és de les que fan època, em surt molt i molt ràpid amb esferes i un jugernaut, jo només puc baixar un welder i em tira erial i strip mine, puc anar baixant artefactes forçant fins que em fa Shattering spree de 3, em quedo amb un welder i terra a taula, el welder piruleja el jugernaut i em quedo a 3 vides, torno a remontar amb una terra un Mana vault i Sol ring a lo que ell respon amb un altre Shattering spree de 3, en aquest moments ell podia generar com 15 manás tranquilament però no trobava resposta al welder, seguidament baixo dos welders més, robo terra que em permet pagar un fow a triskelion que era partida, puc anar remontant i pirulejo artefactes del cementiri per baixar un Ingot Chewer, ell té a taula 2 Magus of the moon, jugernaut i estic peladíssim de vides, juga Sword of fire and ice equipa al magus i pega, error perquè canvio l'espasa amb el welder i s'estampa al Ingot, ja la partida està força controlada per la meva part tirant lava dart a un welder seu, ell està sencer de vides i decideixo aguantar perquè queda poc temps, canten torns i s'acava la ronda 1-0 per mi...wow!
2-0 (6 punts)

3 ronda. Filippo Lietti (Black red hate)
Sé que el Filippo últimament juga Stax amb masks, l'última vegada que vaig jugar contra ell però portava un deck vermell negre amb tot de hate: pirostatic pillar, leyline of the void, null rod etc , doncs resulta que el torna a jugar, em surt de leyline però només té una terra...., jo faig el meu joc i no roba la segona terra fins que se l'estan cruspint 2 trinkets i un magus. La segona em flodejo de terres i em fregeix a rayos tenint a taula ell només un null rod i dos terres. La tercera surto ràpid de tinker a titan amb trinkets a moxes, timewalk etc, tinc una ventatja a taula brutal i encara que em tira un shattering spree ja és massa tard.
3-0 (9 punts)

4ronda. Thomas Wynand (Oath)
El Thomas torna als orígens amb oath, és un pairing que suposo que si em cola un akroma em moro per la protecció a vermell, així que no puc deixar colar l'oath. La primera surto molt molt fort i mato via pintor-grindstone amb Tormod a taula per la blessing que porta maindeck. La segona es tradueix a que puc colar un magus of the moon i ell no troba resposta amb scroll rack; va ser molt bo perquè em va sortir de càliz de 0 i jo amb 3 mox a la mà, em fa thoughtseize i me'ls veu, seguidament robo un altre mox, loto i tormod's, tot i així el magus guanya sol!
4-0 (12 punts)

5ronda. Miquel Alcoriza (Bomberman)
L'última LCV ja vam jugar i encara tenim a la memòria aquell colosso mostrat amb el confidant xD, ara juga bomberman amb el que sempre fa top però penso que és un pairing molt favorable per a mi amb els reds de base. Comença ell i em baixa library of alexandria i loto, jo baixo fetch i peto, em respon amb un Aven mindcensor, faig fow i entra, busco terra i dono torn, no té més terres??, doncs aquí s'acaba la partida, controlo la taula i remato amb criatures. La segona partida em surt de tolarian i cripta, fa repeal a la seva cripta al meu torn, em baixa fetch, jo al final del seu torn ancestral, ell reb, jo fow, ell fow, tinc una mà molt bona i puc recuperar-me ràpid, no trigo gaire a baixar pintor, trinket a grinstone, baixo loto i m'arrisco a activar, si juga blessing continuem jugant, però no és així i guanyo!
5-0 (15 punts)

6ronda. Toni Garcia (Manaless Ichorid)
Pactem :)

7ronda. David Massip (Bomberman)
Pactem :)

Wow! m'he marcat un perfect i no he fet cap mulligan en tot el torneig, la baralla funciona sola, les sensacions són molt bones, mentre esperem pel top8 fem scouting, ja està clar més o menys qui entrarà.

Quarts de final. Sergi Garcés (Draintendrils)
Més d'una vegada he sentit a dir que en Seguitor és un dels millors jugadors de draindecks, sé el que juga i espero que el testing amb el Rata m'ajudi. Surto d'Ancestral abans que tingui dos illes pel drain i em fa un Misdirection!!!el Rata no juga això!!! estic owned totalment....però ve un pintor i una muela!, sembla que ell no roba molt bé i puc baixar-los, no recordo si amb intercanvi de fows(crec que no), però sense mana per activar, em fa repeal al seu torn i topdeckejo un mana vault per baixar i activar amb el mana just, ufff!!!. La segona partida baixo criatures que entren, welder, magus, trinket, puc anar baixant-li les vides però acumula una ventatge de cartes brutal amb 2 thirst i un esqueletal scrying de 4, al torn que el tinc a 4 es crema amb la cripta quedant-se a 1, està clar que és el torn que em comba, té moltes cartes a la mà però jo tinc fow i reb, tira la yawgmoth's, faig fow, ell paga fow, jo reb i em dona la mà, no té drain, em diu que ha robat quatre vegades el colosso amb les thirst i la squeletal i moltes terres, aquesta la veia molt perduda, si hagués robat una mica millor era seva fàcilment.

Semifinal. David Massip (Bomberman)
Vaig jugar a Mataró contra ell on em va atracar de segon torn, doncs aquí li torno en la primera partida matant-lo de tercer amb 2 reb per si les mosques, com he robat!!! (en Narcís va agafar apunts). I aquí s'acaba la sort del dia..., la segona mulligan a 5, ell es limita a controlar i acumular cartes, fàcil per ell. La tercera torno a fer mulligan (ell també se'n va marcar un a cada ronda tot s'ha de dir), em quedo una mà de tinker, thirst, mana vault, timewalk, dos terres, m'arrisco a tinker a titan amb una sed per si he de robar fow: surto terra vault, ell baixa terra i em dona torn, baixo terra walk, jugo el torn extra, me la jugo, baixo terra, agrego tres, faig tinker, el titan entra, es menja una volcanic meva i una tundra seva, tiro la sed i dubto entre descartar dos terres o un pintor, l'altre carta que em queda es una fow, així que descarto les terres pensant que el pròxim torn si baixo pintor tindré fow segur en mà, el risc era si tenia un swords aquest torn i efectivament el tenia, ell perd una plains bàsica i jo una volcanic, em quedo amb una illa a taula, pintor i fow a la mà, ell té com 5 o 6 cartes a la mà i una cara de tranquilitat brutal xD, així que això pinta molt malament..., la partida s'allarga, puc recuperar-me gràcies a un trompo i unes fows però no robo els maleïts reb, em baixa el primer auriok, me´l puc treure amb un fow, em baixa el segon, miro amb el trompo i trobo el reb, em baixa el tercer!!!, en aquest moment jo sabia que venia un magus perquè l'havia vist amb el trompo, ell només té una carta a la mà i un productor blanc que és una tundra, tinc 4 manas i decideixo baixar el magus per deixar-lo sense blanc (una plains bàsica ha petat amb el titan al principi de partida), pocs productors li queden de blanc suposo, em quedo girat amb trinket a la mà per baixar un welder (potser havia de forçar a que pensés que tenia reb, però si el tenia estava clar que li queia a l'auriok), ell roba i em juga tinker...entra un loto i m'ensenya el trinket mage que ha topdeckejat per finalitzar la partida, good game!, un torn més i em venia el reb i una fow, hagués estat una remontada brutal!, em quedo amb les ganes de jugar la final però satisfet pel gran torneig que m'ha sortit, desitjo sort al David i recullo una de les dos duals que em toquen de premi, una underground, l'altre queda pendent :P

La resta del top8 va anar així:

Muntada (slaver) guanya a Toni Garcia (manaless ichorid)
Wette (midtwister) guanya a Narcís Mir (drain tendrils)
Kebote (de Grande's painters) guanya a Sergi Garcés (drain tendrils)
David Massip (bomberman) guanya a Fermin Garcia (combo ak-intuition)

Wette guanya a Muntada
Massip guanya a Kebote

Final: Massip- Wette (no sé encara qui va guanyar)

En comtes de fer props i slops com és habitual als reports magiquers jo prefereixo fer moment gastronòmic. En aquesta ocasió a l'acabar el torneig anem amb en Narcís en busca del sisoma perdut, diuen les llegendes que al costat de l'antic temple de sisoma existeix un lloc on les plates de patates braves han de ser portades entre dos cambrers; per desgràcia les indicacions del profeta Joe no són suficients i hem d'anar a random bar-restaurant que resulta estar de putissima mare: per 11 euros cada un ens fotem un menu degustació de tapes, beguda i dos tapes de champiñons i braves, acabem amb la taula plena de tapes de chocos, salpicon, ensaladilla russa, pinxos, uns xorissets increiblement deliciosos; acabem molt satisfets el dia, com ha de ser. Propera parada: presentacions de Shards of Alara :D

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Hey noi, soc el de Grandes xD moltes felicitats!!! ^^ Mira que anava dient a la gent "Esta baraja es buena a pesar de mi!!miramira!" i tu ja ho has acabat de demostrar : )


Ara a treure la mal·ledicció de semis toca ^^

De nou, moltes felicitats pel bon resultat i una patada al cul al Narcís de la meva part jeje que em va fer un fill amb la repealgifts :P

Kebote ha dit...

Merci! T'has currat una baralla increible tio, aquesta tarda hem testejat i va com la seda, al principi pensava que podia ser algo de sort però ja la tinc rodada i no hi ha dubte, també s'ha de dir que el factor "sorpresa" influeix al ser una baralla en gran part original i algunes coses la gent no se les espera, ara s'haurà de veure si passada la "novetat" continua tirant.

PD: el sideboard el vaig modificar una mica al meu gust, sobretot després que em juguessin un chalice de 1 xD, altres coses ja vaig veure que sobraven potser, si vols intercanviar opinions tens el meu msn a l'apartat "Quant a mi". Ens veiem!

manoleke ha dit...

Enhorabuena Kebo, otro que tira millas con este deck........por cierto 2 Ingots + 4 regueros + EE/welder me parece un poco panico paranoico monomania vs chalice no crees, jejeje

Kebote ha dit...

Gracias! El chalice de 1 es el punto más débil de este deck (y probablemente stax/mud el peor pairing), si te salen con eso apaga y vámonos porque los welder ya no los bajarás y no te dará tiempo a jugar trinket a EE con esferas, strip effects y todo el arsenal ke juega stax/mud; así que el refuerzo es máximo contra artefactos, aún así si empieza el oponente no le veo más de un 50% de posibilidades contra salida media de stax/mud, pero vamos ningun deck es perfecto xD

Anònim ha dit...

Molt ben escrit aquest report.Me montat la baralla aquesta tarda i tira força bé.
El que no sé es que treurem pel side ja que totes les cartes són bones.L'únic clar que veig clar són per les stax de treure les reb i posar tot l'amor d'artafactes que hi ha al side)
EM pots dir que et vas treure de cartes per posar el side al campionat?
Moltes gracies!
Un jugador na mica noob :P