dijous, 11 de setembre del 2008

LCL BREDA (SETEMBRE 2008)

Abans que se me'n vagi tot de la memòria escric un mini-report del torneig de l'altre dia a Breda, dic mini perquè la meva actuació va ser això...mini, i és que el legacy és potser el pitjor format que se'm dona, almenys últimament :/.
Bé, standard al Gp Copenhagen, dissabte següent d'arribar LCV vintage i tot seguit LCL legacy, obviament no tinc temps de testejar, amb prou feines trio dos dies abans el que jugaré i dos tardes de testeig forçades, per suposat que així no es guanyen tornejos però la LCL no és la meva prioritat aquest any, no es pot jugar a tot de manera més o menys competitiva i els únics que assisteixo amb assiduitat són als campionats de Breda sempre amb marcianades o decks old style, però prometo que al pròxim ja he trobat un deck que promet i espero fer-ho algo millor ;). El deck escollit era Survival de Tradewinds, very old style o com diria en Páez obsolet xD, aquí la llista:

SURVIVAL OLD STYLE V.2008
2 Taiga
1 Bayou
4 Tropical Island
4 Savannah
3 Forest
4 Land Grant
2 Llanowar Elves
2 Harmonic sliver
4 Tradewind Rider
1 Gilded Drake
2 Merfolk Looter
4 Birds of Paradise
2 Quirion Ranger
1 Spike weaver
4 Wall of Roots
2 Spike Feeder
2 Squee, Goblin Nabob
1 Masticore
1 Faerie macabre
2 Opposition
4 Force of Will
4 Survival of the Fittest
4 Remand

Sideboard:
2 Wheel of sun and moon
2 Faerie macabre
4 Absolute law
2 Pyroblast
1 Gaea's blessing
3 Krosan grip
1 ??? (no és que sigui secret tech, és que simplement no me'n recordo)

Tampoc em calia gaire testeig la veritat, me la conec molt bé aquesta baralla i vaig deixar d'utilitzar-la des que en Joe em va fer en un campionat Tabernacle vas, owned total, després vaig cambiar a Aggroloam un temps en diferents versions, però ara que la porta tothom ja no m'atrau :P.
Doncs bé, l'aventura bredenca comença divendres a la nit, és festa major a Breda i la majoria de gent té sopars, així que toca anar a preparar les taules, previament testeig amb l'Osukaru i l'Elfo al trànsit (Elfo triunfaria en el testeig a l'incorporar krosans de side i fer un 3-0 el dissabte, després va haver de marxar a arbitrar però era la sorpresa del campionat, jo encara diria més, de la història del magic xD). Preparem les taules tots tres amb Corleone que estava fent de gurú a uns joves jugadors i ho deixem tot encarrilat per l'endemà.
Dissabte matí, toca fer de taxista i anar a buscar un jugador a l'estació, finalment són 4 i arribem justets a l'inscripció, ens inscribim i som 66 players, just per putejar-nos a 7 rondes (límit de 6: 64), problemes amb la impresora provoquen un petit retard i comencem el torneig, no tinc els noms apuntats però més o menys la cosa va anar així:

1Ronda- 2 lands belcher
Em toca un dels nois que he portat de l'estació, em comenta que fa més d'un any que no juga un torneig però no em confio. Em surt de simian, rito, seething, charbelcher, per sort tinc una bonica Fow a la mà que em dona la partida. La segona es resumeix igual, al primer torn no s'atreveix a combar i quan es tira al segon jo he robat carta blava pel Fow que tenia en mà, sense secrets.
1-0

2Ronda- Xavi Fugaroles (Aggroloam)
Seeempre ens toca xD. La primera surto bé i ho planto tot a taula però no tinc counter pels devastating dreams i reinicia la taula, ja no em recupero. La segona entren els absolute law que és una carta que sempre poso en aquest deck i vs. loam són moooolt bons; surto amb productors i absolute law, de totes maneres cometo l'error de baixar dues criatures i no quedar-me'n cap a la mà i quan robo survival no puc fer trucs, em posa presió a base de tarmogoyfs i quan estic a punt de morir-me topdeckejo criatura, busco draco de oropel amb tradewind a taula i absolute law és partida. La tercera sortim els dos molt malament, ell encarrila més ràpid el seu joc i només puc fer que jugar a la defensiva, però tinc un draco d'oropel en mà i em guardo terra i productor, reinicia la taula i entrem en torns, no hi ha res a taula que em posi presió i estic a moltes vides...si em baixa un terravore encara tinc possibilitats de donar la volta, però en Xavi és un jugador experimentat i es coneix els trucs de la survival, draw.
1-1-0

3Ronda-Rocco Wagner (Muc)
Un altre dels nois del cotxe, aquí començo a tenir un d'aquells dies que no robes res, la primera partida és terra vas durant cinc torns, mil productors i res chichós, i clar, contra counters a l'igual cola algo a partir del cinquè torn ¬¬. La segona entren krosans i pyros, em juga pintor, muela i ruinas de la academia, 2 harmonic sliver i 2 krosan frenen però se m'esgoten els recursos. Inútil de mi no em vaig posar la gaeas de side :/
1-1-1

Pausa per dinar. Si alguna cosa bona tenim els campionats de Breda és que sempre donem temps per dinar, llàstima que a Ca l'avi estava ple degut a la festa major i hem de fer misdirection a la Fontana; menú increible, de primer no-se-qué amb bolets i de segon pollastre rostit boníssim!!. Quan tornem al torneig el rata se n'adona que ha perdut la baralla del Joe a la segona ronda (la tercera tenia bye), per sort havia anat a parar a mans del judge xD.

4Ronda- Messegué (Treshold)
Una altre ronda per oblidar, igual que l'anterior però ara a les dos partides, mil terres i mil productors, res a fer, surto apallissat sense tocar-lo i sense baixar quasi permanents.
1-1-2

5Ronda-Dredge
Ara toca play for fun, ja no puc entrar, i res més divertit que jugar contra ichorids lol. És un deck que si el tio que el porta sap jugar i roba mitjanament bé és complicat; a mi se´m donen bé i m'agrada jugar-hi i sempre vaig molt preparat de side contra elles xD. Primera partida li tallo un diablillo perquè no es pugui descartar i s'encalla uns torns, just perquè baixi un feeder i se li emporti 3 puentes que ja havia començat a dragar, a partir d'aquí s'ofusca i ja no té res a fer. Segona partida li tallo un Lions eye diamond i surto de wheel of sun and moon, jugo a plaer i guanyo fàcil.
2-1-2

6Ronda- Petaterres BG
Un deck de fabricació pròpia amb sinkhole, nether void, tabernacle!, pernicious, etc. La primera guanyo fàcil perquè tinc tot el chiringuito montat i un nether void que m'afavoreix més a mi que a ell, s'allarga molt però guanyo. La segona comença fort i apareix un tabernacle, quin mal que em fa aquesta carta, lluito per intentar almenys forçar l'empat però m'acaba guanyant. Comencem la tercera quedant uns minuts, surto de quirion vas i em surt de Tabernacle!!!, res a fer ja, tot i que aconsegueixo remuntar i controlar la partida no puc treure vint punts en pocs torns i empatem.
2-2-2

7Ronda-David Yépez (WBR aggro)
A Breda sempre ens toca i a la LCV mai! L'última vegada em va atunyinar a l'Aluren però abans amb survival jo el vaig guanyar. La primera és disputada però quan el tradewind toca taula es decanta al meu favor. La segona s'encalla de mana vermell i no hi ha partida. De totes maneres concedeixo perquè no em fan falta els punts i ell segueix la lliga.
2-2-3 (8 punts)

Horrible resultat, lloc 42è i amb ganes de cremar el deck xD. Ara toca seguir el top8 on s'han colat en Narcís, en Xavi i en Ramon, però abans toca fer de taxista again i portar els nois a l'estació, per suposat no tenen ni idea d'horaris i abans de fer-los esperar dos hores a la magnífica estació de Breda prefereixo acostar-los a Sant Celoni on tenen millors combinacions; pel camí decideixen anar de festa a Sant Feliu de Guíxols i em diuen aviam si els hi puc acostar...
-St Feliu??
-Si, si, està aquí al costat, que ho he vist al mapa!
-Tu el que has vist és St Feliu...de Buixalleu!!!
-I és gaire lluny St Feliu de Guíxols?
-Una miqueta ¬¬

Finalment en Monk perd la final contra Lluís Restoy (top8 al nacional aquest any) en unes partides en que el cansanci passen factura a en Monk i comet alguns errors que decanten l'enfrontament. En Narcís cau a semis i en Xavi també vs. en Monk amb unes sortides de les seves.
I per acabar un torneig a Breda que millor que un sopar a Can Mariano (http://www.restaurantcanmariano.com/), de primer Farcellets de Pasta Fresca Farcits de Pera i Formatge Fresc, Pernil Ibèric i Pinyons i de segon Cabrit Arrebossat, com sempre acabo amb Gelat de Crema de Baileys i barra lliure de xupitos. Al sortir a l'aparcament mentre fem petar la xerrada se'ns apareix una guineu, no, no anàvem beguts ni m'havia près cap arrel de shaman sudamericà de les de l'Oli, el restaurant està tirant cap al bosc i hi ha molta fauna, quasi la teníem a tocar i no semblava espantada, va estar voltant per allà segurament atreta per la flaire del menjar o pel galliner que hi havia al darrere xD, llàstima de no haver tingut la càmara de fotos :(.













3 comentaris:

Anònim ha dit...

Molt bo el report kebote, et dec una ya que sense tu no podria aver anat al torneig xDDD


Saluts

(un del ocupans del teu taxi)

Kebote ha dit...

aaahhhhh!!! no hi ha de què home, sempre que volgueu venir ja sabeu que us posem transport xD, fins la pròxima!

Unknown ha dit...

Ep Kebote!

Soc el de la Petaterres BG, em sap greu que els Tabernacle et fessin tant de mal, però amb tant de bitxo no hem vas deixar més remei que fer mulligan fins a trobar-lo. =)

Un plaer!!