dimarts, 3 de març del 2009

Report LCV Febrer 2009 (4-3)

Començava un frenètic cap de setmana de Magic amb la segona LCV del 2009, en principi volia jugar un draindeck però amb el PTQ al dia següent vaig optar per quelcom més senzill i que ja m'havia funcionat bé, la U/R Stax, en aquesta ocasió però vaig fer uns petits canvis, alguns encertats i altres equivocats:

U/R Stax
3 Ancient Tomb
1 Bloodstained Mire
1 Wooded Foothills
1 Flooded Strand
4 Mishra's Workshop
1 Strip Mine
1 Tolarian Academy
4 Volcanic Island
4 Wasteland
1 Black Lotus
1 Mana Crypt
1 Mox Emerald
1 Mox Jet
1 Mox Pearl
1 Mox Ruby
1 Mox Sapphire
1 Sol Ring
1 Coalition relic
4 Goblin Welder
2 gorilla shaman
2 Karn, Silver Golem
1 Razormane Masticore
1 Sundering Titan
1 Triskelion
1 Ancestral Recall
1 Tinker
2 Crucible of Worlds
4 Smokestack
4 Sphere of Resistance
4 Tangle Wire
3 Thorn of Amethyst
1 Trinisphere

Sideboard:
1 Razormane Masticore
2 Viashino Heretic
4 Leyline of the Void
2 Pithing Needle
2 Pyroclasm
2 Tormod's Crypt
2 Trickbind

El deck estava encaminat a atacar la base de manà i lockejar, per això vaig jugar menys razormanes, de fet només em va tocar una fish però els welders de les slavers em van fer molt de mal. Aquesta vegada cal dir que el testeig va ser casi nul, masses campionats comprimits, presentacions, ptqs, lcvs...i tot de formats diferents xD

RONDA 1-Roger Riera amb MUD
Del Roger he sentit que és el jugador amb més mala sort del món, a mi en canvi m'ha guanyat sempre, l'últim torneig de primer i segon torn amb Spanish Inquisition a legacy; sé que sempre sol jugar stax o mud així que la sortida és fonamental. Guanyo el dau i surto bé amb esferas, mox, tangle etc., guanyo ràpid amb la sortida perfecte.
La segona surto lent i ell posa pressió amb metalworker, ravager i triskelion, una agulla em dona temps i quan sembla ke puc remontar roba una SoFi que fa un triski imparable pel chumpblock del meu gorilla shaman.
La tercera és molt disputada, anem a la carrera, jo amb smokestacki tangle per lockejar-lo i ell aprofitant els meus 12 punts de mal que em faig amb una ancient tomb em baixa un triskelion que no pot picar-me pel tangle, pel que veig als apunts ell també es pica de 2 en 2 fins arribar als 10 punts, però finalment tangle, crisol, trini i per rematar tinker em donen la victoria, quedant-me a només 5 vides.
1-0 (3 punts)

RONDA 2-Pablo Ambrojo amb Slaver
Les partides amb el Pablo sempre acaven sent molt igualades, aquesta vegada també. La primera guanyo amb esferas i razormane, ell s'havia encallat una mica, també gràcies als meus erials. La segona em passa per sobre, concedeixo després d'un ancestral que el deixa amb mil cartes a la mà i a taula em dobla els permanents. La tercera és força disputada, la decideixen els dos welders que té a taula, un baixat just quan la masticore s'anava a menjar-los, jo només en tinc un i agafa el control de la taula, poca cosa puc fer apart d'aguantar i aprofitar algun error per arrancar un empat però no es produeix i perdo.
1-1 (3 punts)

RONDA 3-Ramiro Núñez amb Tezzeret
Una ronda que semblava fàcil i es va complicar, fàcil per la primera que va tot rodat i lockejo ràpid, lo dolent és que no aconsegueixo veure que juga. La segona em comba de segon torn amb voltaic key i time vault, ja sé que juga ¬¬. La tercera és igualada, té mil manás i qualsevol cosa li pot donar la partida, jo intento lockejarlo remontant un hurkyls recall, ell roba manás i productors i finalment no troba res, acabo lockejant amb la paradeta.
2-1 (6 punts)

RONDA 4-Pau Cantero amb Slaver
La primera un tinker de segon torn decideix, no tinc welder i ell té fow contra el karn que aconsegueixo baixar. La segona em sorprèn un welder (pensava que jugava tezzerets) i no robo manà, un ingot chewer remata la feina, aquí robo malament perquè acabo amb 3 welders a taula i res per fer :(
2-2 (6 punts)

RONDA 5-Joaquín Fernández amb DeGrande's Painters
Sé com va el deck perfectament, de base guanyo jo i amb side em fulmina, així és,la primera per mi gràcies a un magus seu que el puteja més que a mi, remato amb triskelion. La segona em comba molt ràpid. La tercera el side decideix i tinc una mà de merda, m'atranco i un viashino heretic fa la resta.
2-3 (6 punts)

RONDA 6-Xavi Muntada amb Drain Tendrils
No recordo exactament com va anar la primera, guanyo suposo fent el lock, la segona em passa per sobre sobradíssim, concedeixo quan veig que perdo el temps jugant. La tercera és de les partides que se'm quedaran grabades a la memòria per sempre, surto jo i la meva mà és Workshop-Thorn-Loto-Welder-Welder-Gorilla-Ancient tomb, és una mà o molt bona o molt dolenta, ja que un pyroclasm em rebenta si te manà, doncs intento baixar-ho tot, workshop thorn entra? si, amb el que em sobra loto, peto per 3 reds i baixo els tres molestos amics vermells, s'arrisca a fer manà mox i resar perquè no robi la terra, però és que ja la tinc en mà apart de robar un erial, seguidament robo un altre erial, strip mine, i més endavant amb ell encallat completament trinisphere, una masti remata la feina, memorable.
3-3 (9 punts)

RONDA 7- Victor amb Fish
Dues partides sense història, fish continua sent fàcil, s'ho juguen tot al null rod i contra U/R no és definitiu, molest si amb moxes a taula però res més, apart fa fetch a tundra que em facilita la feina de principi, com sempre la masti remata.
4-3 (12 punts)

Bé, no és el millor resultat que esperava però 12 puntets van bé pel global, el deck o surtia molt bé o molt malament, i ja se sap, amb stax tens nula capacitat de reacció contra certes coses, però és taaaaan divertit xD, l'endemà tenia el PTQ on les coses anirien força millor. Propera entrada report PTQ.