dimecres, 25 de febrer del 2009

KDRAGON'S BLOG

Sóc un fan dels jocs online via browser (Ogame, Hattrick, Goalunited, Supermanager ACB etc.), avui volia parlar del Goalunited, un simulador de futbol molt semblant a Hattrick (el primer i pioner d'aquest tipus de jocs) però molt millor visualment i estèticament parlant, llàstima que el motor de joc necessita millorar i bastant (aquí Hattrick guanya per golejada). En el Goal encarnes la figura de un mànager de futbol, t'encarregues de fitxar i prendre les decisions tàctiques dels partits, també tot el relacionat amb el club (estadi, personal tècnic...), jugues un partit setmanal pel que no necessites estar tot el dia enganxat com a l'ogame per exemple, només entrant una vegada per setmana per fer l'alineació ja en tens prou, si vols perdre-hi més temps pots estudiar fitxar jugadors bé de preu per revendre'ls i fer créixer la teva economia i anar millorant més depressa etc., no té masses secrets i és gratuït, la opció premium no et dóna cap tipus de ventatge, és més rollo estadístiques i facilitats visuals. Doncs bé, fa uns dies he decidit crear un blog sobre el meu equip, els KDragons, vaig començar amb ells tot just va començar el joc, crec que fa tres anys ja o falta poc per fer-los, estic a cinquena divisió ocupant el tercer lloc de la classificació amb un equip de gent jove per d'aquí a dues temporades intentar l'ascens a la segona divisió, la direcció és www.KDragonsblog.blogspot.com, el nom de l'equip prové de l'equip del Hattrick que em va passar en Corbella, que li va ser passat per no se sap qui així que no tinc ni idea del significat. Si algú s'anima a jugar i necessita ajuda estaré encantat d'aconsellar-lo.

2 comentaris:

KraM ha dit...

A quina pàgina m'he de registar per jugar???

Kebote ha dit...

http://es.goalunited.org/