dimecres, 2 de juliol del 2008

Report LCV Juny 2008



Primer report desde fa mooolt temps :P. Després de les restriccions no sabia que jugar, com tothom suposo, així que vaig provar diferents decks, fish-fades no anava malament del tot però no em convencia gaire, la vaig evolucionar a fades i va ser encara pitjor, després d'un 9-1 amb l'Oli i la seva bomberman era hora de tornar a les workshops. Volia jugar welders, però testejant amb en Joe, la idea d'atracar de segon torn amb metalworker-staff em posava molt, així que me la vaig muntar però sense factorys, acceleració màxima via ancients i citys.

MUD DOMINATION

4 metalworker
2 karn
2 triskis
4 chalice
3 crucibles
4 smokestack
4 tangle wire
4 thorn of ametyst
4 sphere of resistance
1 trini
3 staff of domination
5 mox
1 sol ring
1 cripta
1 mana vault
1 loto
4 workshops
4 wasteland
1 strip mine
4 ancient tomb
2 city of traitors
1 tolarian academy

side:

3 tormods
3 razormane masticore
3 eon hub
3 pithing needle
3 defense grid

Aquesta vegada venia jo sol des d'Hostalric, la resta dels blanencs i rodalies es van perdre com no amb Oli al volant, Joe i Narcís causen baixa degut a cumplebarbacoa. Comencem amb retard i tot es retarda no sé perquè, em sembla ke eren les 12 passades i només haviem avançat dos rondes :/

Ronda 1- Oscar Hernandez (Stax)
Una baralla guapíssima de les que m'agraden a mi: welders, bazars, workshops etc. La primera faig sortida explosiva, ningu pot remontar una sortida bona d'una mud, és una de les raons de perquè la jugo. La segona surto de workshop metalworker i tinc staff en ma, combo de segon si no fos perquè em fa fire/ice al worker, a partir d'aquí s'allarga la partida i ell té un welder ke domina la taula a plaer, no robo triski en mil torns i és seva. La tercera torno a sortir explosiu però em falta un artefacte per combar de segon, amb la tolariana robo via staff i combo de tercer.
1-0
Ronda 2- Tomas Wynand (Oath)
El Tomas és de Lloret i sé que juga, no m'esperava trobar oaths, es un mal pairing per mi si no surto bé, i així és, a la primera sortida bona però sense chalice ni res ke li impedeixi baixar oath, kuan el tirano toca taula ja estem llestos. La segona mulligan i workshop vas, oath de segon i cap a casa.
1-1
Ronda 3- Fermin Garcia (Drain Tendrils)
La passada Lcv comentaven que portava temps sense jugar i va arribar arrasant així que concentració màxima. Primera faig bona sortida però quan ja no té counters i necessito robar els pesos pesants de la baralla robo mil terres i moxes, m'acaba combant sense ke pugui fer res, recordo d'aquesta partida tenir com nou terres a taula i 3 moxes a la ma :/. A la segona mulligan, sortida fluixeta i em comba a plaer en el tercer torn crec recordar amb una academia tolariana i mil moxes i mil AK XD
1-2
Ronda 4-Pablo Ambrojo (Painters)
M'encanta jugar amb aquest home perquè té els decks 100% pimp, és un flipe veure tant foil japo junt XD. Primera partida s'acosta el judge i li dona la partida perduda per haver presentat la llista de baralla tard. La segona és totalment absurda, al segon torn ell ja té pintor muela, un parell d'erials el frenen deixant-lo amb dos moxes i sense poder activar la muela, passen com 8 o 9 torns i no roba terra! al final faig el lock i ja no podrà tenir mai maná suficient. Una llàstima guanyar d'aquesta manera.
2-2
Ronda 5-Jordi Amat "Pizzero"(Painters)
Si els decks de l'Ambrojo són genials que dir dels d'en Pizzero! megapimp! Una altre painters i jo sense gaeas blessing de side :/ . Primera partida combo de segon però em faig la picha un liu, és lo que té acabar els legacys de Breda a les 3 de la nit ¬¬, no sé com pensava que el metalworker em donava 4 manas tenint 4 artefactes a la ma XD, després de tapar i destapar staff i worker i veure que em quedava igual, dic ostia, aqui falla algo, on es el mana extra que falta? XD, despres ja men vaig adonar i després que el jordi veiés tot el meu deck anem a per la segona. La segona recordo perdre a ostia de pintor i confidant o trinket. La tercera surto bé però necessito algo que remati, no ho robo i sufreixo 2 hurkyls recall, però amb 3 mishra workshop que robo seguides, torno a baixar tots els cacharrus en un torn i remato via masticore quan qualsevol cosa bona que robés el pizzero li hagués donat la partida.
3-2
Ronda 6-Jordi Escayola (Stax)
He vist a primera ronda que jugava Stax amb welders i city of brass, doncs ki li surti millor la ma guanya, mirro de stax es aixi. Primera guanyo jo amb bona ma i un chalice de 1 que em baixa que no li deixa jugar el seu welder, segona m'atraca via workshop-trinisfera, crucible, erial win. La tercera m'ho jugo tot a una sortida explosiva de workshop crucible i masticore de segon, em baixa un karn pero no pot fer res perque els 3 punts i 5 de la masti poden amb els 8 de defensa i concedeix.
4-2

Al final 12 punts empatat amb 10 més quedo 18è amb un dels pitjors desempats, pero bé, 12 punts més per la classificació que em situen en l'onzè lloc amb 75 punts, aviam si aconsegueixo fer un top8 en els pròxims i fer una estirada, encara que la plaça per la final ja està molt coll avall.

I aquest dissabte tornarem a intentar-ho a Terrassa a l'open del Team Pataners a veure si funciona la meva nova adaptació de deck a lo japo o si per contra com em sol passar sempre, els decks dels japos només els hi funcionen a ells :P