diumenge, 6 de juliol del 2008

I OPEN TEAM PATANERS (report)

L'aventura comença divendres, ens reunim per testejar al Metro en Narcís, Rata i un servidor, rodejats d'altres frikis posant-nos pressió amb converses del Wow, és un entrenament dur però això ens curteix i ens tranforma els nervis en pur acer jeje. Jo porto probant una variant de 5colors stax que funciona prou bé, 4-2 al Rata i 2-0 al Narcís, dijous 13-11 vs. Corbella i la seva Grim long, doncs al final em decideixo a portar-la sense squees i intuition (ichiro tech) i afegeixo els chalice, funciona força millor així encara que perd el punt de frikisme.


ICHIRO STAX

3 GOBLIN WELDER
1 ANCESTRAL RECALL
1 TINKER
1 CROP ROTATION
1 FASTBOND
1 BALANCE
1 DEMONIC TUTOR
1 KARN, SILVER GOLEM
1 SUNDERING TITAN
1 TRISKELION
1 MEMORY JAR
1 ZURAN ORB
1 TRINISPHERE
3 TANGLE WIRE
4 SPHERE OF RESISTANCE
3 SMOKESTACK
3 CRUCIBLE OF WORLDS
4 CHALICE OF THE VOID
1 COALITION RELIC
1 MANA CRYPT
1 MANA VAULT
1 SOL RING
1 BLACK LOTUS
1 MOX SAPPHIRE
1 MOX PEARL
1 MOX EMERALD
1 MOX JET
1 MOX RUBY
4 MISHRA’S WORKSHOP
3 WASTELAND
1 STRIP MINE
4 CITY OF BRASS
3 GEMSTONE MINE
1 TOLARIAN ACADEMY
1 BAZAAR OF BAGHDAD
1 BARBARIAN RING


Sideboard:
1 DARKBLAST
1 GAEA’S BLESSING
3 TORMOD’S CRYPT
1 ANCIENT GRUDGE
1 RAY OF REVELATION
1 SEAL OF CLEANSING
1 RACK AND RUIN
2 VIASHINO HERETIC
2 PYROBLAST
2 EXTIRPATE


Dissabte. A les 7 sona el despertador, hem quedat a la bolera a les 7:45, són les 8:10 i en Narcís no arriba, ahir vam acabar de botellon a la platja i quan jo vaig marxar continuava la festa, ens temem lo pitjor i decidim emprendre la marxa. A mig camí tenim la sensació que algú ens segueix, ens girem i veiem en Narcis seguint-nos amb cara de son XD.

Arribem sense cap problema amb el GPS de l'Oli i aparquem quinze minuts després, anem cap al torneig, ens inscribim, mirem àlbums, saludem a la gent i comencem el torneig, el lloc està genial i els premis també, tot i això només jugarem 44 persones de les 60 previstes, baixes d'ultima hora i gent que no es presenta minven la participació, una llàstima.


Ronda 1-Narcís Mir (slaver)

Comencem bé..., hagués preferit algú altre pero és el que hi ha. La primera partida em clava dos fows a cartes clau i ja no puc remontar, la segona surto fort i ell no roba res, crucible i strip mine el lockegen i anem per la tercera, queda poc temps però suficient per guanyar-me facilment, un mulligan per la meva part i una bona sortida seva són suficients, el meu deck no té capacitat de reacció, o surt bé o palmo davant welders i shamans.

0-1


Ronda 2-Roger Riera (grim long)

Seguim bé..., he escoltat abans que tota la order of stack portava Grim long, així que no serà un pairing fàcil pues ja he patit la Inquisition d'en Roger a legacy i sé com juga. La primera partida és totalment absurda, començo fort amb mox ruby welder i workshop, a la mà tinc ancestral, demonic tutor però no tinc mana de colors, espero robar el productor però qualsevol artefacte també em serviria, ell surt tutorejant i baixo tangle wire, després de 7 torns ell sense fer res i jo robant merda, picant amb el welder cada torn i ja pensant que jo hauria d'estar mort fa 4 torns mínim apareix el mana de color i acabo amb sundering titan, trini, etc. La segona tinc una mà bona pero em falta mana, contra combo no puc arriscar-me i he guanyat la primera, així que mulligan, no recordo molt be la partida, crec que em va guanyar al segon o tercer torn amb tendrils, res a fer. La tercera mulligan a 4 per la meva part buscant una bona sortida, pero és que no tenia ni mana ens els dos primers mulligans arghh!, surto de workshop vas i ell em comba de mà, magic is easy XD

0-2


Ronda 3-Roger Subirana (goblins)

He jugat d'altres vegades amb el Roger i sé el que juga sempre o quasi sempre, és un mal pairing per mi i no vaig preparat contra goblins, no me'ls esperava :P. La primera em passa per sobre, la segona em passa per sobre, ronda curta report curt XD

0-3

Ronda 4-Nadia Jimenez (goblins)

Ara ja és tot play for fun però em tornen a tocar goblins, això no es divertit!!! La Nadia es una noia molt simpàtica que m'atunyina a base de lacayos i goblins varis, tot i això la primera és meva ben justet, la segona carrega el side i em temo el pitjor, així és, em cau de tot i més, els goblins són sens dubte el meu pitjor pairing. La tercera és molt disputada, un magus of the moon em fa un fill i jo amb smokestack a taula he de posar el segon contador i esperar a robar terra per fer neteja de la taula o em moro directament amb el magus, robo i es una workshop, neteja de taula i tornem a començar, la cosa està molt igualada però un crucible salvador i el mana que robo em donen la velocitat que necessito per estabilitzar la partida al meu favor.

1-3


Ronda 5-Toni Timoner (TK)

Recordo el seu nom d'un report d'en Guillem Ragull i li comento :P, ja arribats a aquest punt les partides són molt disteses. La ronda no té molta història, robo com Déu i no té possibilitat alguna, ni amb fow ni res, ho robo tot, a bones hores!

2-3


Ronda 6-Oscar Merino (Goblins)

No pot ser, més goblins no!! La primera fa sortida de lackey, després em baixa el comandante, apareix un altre lackey i un altre comandante, crec recordar algun goblin vandal o tinkerer també, aquí només em salva la balance, robo i no ve, activo bazaar i és la segona! omg! remonto la partida amb un topdeck quan ja em moria al pròxim torn!. La segona em torna a sortir de lacayo, comandante etc etc i men vaig a les canyes. La tercera em torna a sortir de lacayo XD, però tinc el darkblast a la mà :P, així que aconsegueixo frenar-lo i no roba el hate del side, acabo guanyant i m'ensenya el deck...tin street hooligan de base, mutaciones de artefacto de side, regueros etc etc, com he pogut guanyar aquesta ronda :??

3-3 (9 points)


Canten el top8 i el Rata entra com no seguint la racha de resultats, Rata is on fire! Als quarts de final una errada de Galito condiciona la partida i psicològicament la ronda, perd la primera i la segona fa varis mulligans, Rata a les semis vs. fish. Marxo ja cap a casa que tinc sopar de festa major, a mig sopar rebo la trucada...quan veig qui és ja sé que em dirà, Mox a la butxaca, rata wins XD

Conclusions. El deck és divertit, no deixa de ser una stax però té el problema que fastbond i zuran per separat no serveixen de gaire, per contra tenir aquest combo en una stax és un factor sorpresa i fastbond de mà amb workshop pot donar una sortida megaexplosiva, suposo que mud o stax pura és més efectiva pero s'havia de provar :P. Un 10 per la organització, el lloc estava molt bé i el menjar també, les rondes van anar molt puntuals i uns grans premis, bon ambient etc, l'únic la calor que fotia i al ser tants l'aire acondicionat no donava l'abast. Propera parada LCV juliol a Mataró.