dimecres, 9 de juliol del 2008

The Library nº1 & Serra nº1


Ahir tenia insomni i em vaig posar a pensar que podria posar avui al blog, volia que fos algo original i que ningú més tingués, llavors vaig pensar en els primers fanzines de magic que van sortir a Espanya dels quals tinc el número 1 i l'article que WinterN va escriure fa poc al seu blog . The Library s'editava a València i per mi ha estat la millor revista que hi ha hagut de magic a Espanya, els seus comentaris en clau d'humor, sarcàstics i punxants no tenen comparació amb la correcció políticament correcte de totes les altres revistes; més endavant escanejaré les parts més interessants que trobi dels varis números que conservo, el primer sens dubte serà la secció del Dr. Forunculus on parla dels jugadors de magic madrilenys, i és que pel que sembla valencians i madrilenys no es portaven gaire bé per aquells temps en quan a magic es refereix, tot en clau d'humor això si.
El segon fanzine data del juliol de 1994, és la Serra, no la dels últims anys encara que compartissin nom, aquesta estava editada per la tenda Gigamesh de Barcelona i era bastant fluixeta, però en aquell temps era l'unic que teníem i ens flipava, en números següents van incloure llista de preus, més endavant escanejaré perquè no té preu veure bayous a 300 pts. XD. Volia escanejar-les senceres però porten molta publicitat i la majoria de pàgines són caspa així que aniré fent una tria.

1 comentari:

zumito ha dit...

¿Els the library saps si es poden trobar escanejats, o algo en general sobre ells en la red? Porte mesos buscatlos, de fet vaig preguntar en el foro del programa de radi de un del autors del fanzine y no vaig rebre resposta.

I pensar que tenia tots y en una mudança pot ser que els tirara sense voler...