dijous, 7 d’agost del 2008

KITHKINS GO TO COPENHAGEN


Ja tinc baralla pel GP. Després de probar elfos, fades, reveillarks, zurs deck, toast i mil marcianades més que no m'han funcionat (ni m'han agradat) sembla que per fi he trobat el deck ideal: kithkins. Bé, s'ha de dir que no he testejat molt encara, però lo poc que he jugat ja m'he donat compte que és una baralla competitiva, potser no és un tier1, però penso que estarà plagat de red decks ara mateix i kithkins és una bona baralla que la pot frenar amb garanties i contra fades (teòric tier1 per excel.lència) guanya la primera per velocitat i després ja depèn de les damnations dels sides. Contra elfos penso que estarà al 50% i contra reveillarks crec ke tinc les de perdre, però ja dic que poc he testejat. La versió que jugo és la d'Alec Nezin que va fer 6-1 als nacionals d'USA, jugaré la mateixa base però adaptaré el side:

2 comentaris:

piZZero ha dit...

Kebo!!! Vas al GP? Jo també hi vaig, i en principi tenia allotjament (colega d'allà), pero al final se m'ha rajat xD Tens hotel/hostal barato?

Kebote ha dit...

t´he deixat resposta a la teva web ;)