dilluns, 18 d’agost del 2008

GP VIENA (PAJUELO'S PHOTOS)

Ana saturday night
Kebote owned by turkish camarer
Turistes a Viena
La tornada a l'aeroport de Girona
El lloc del Gp
Ramon i John Avon
Un pulso entre Ana i John Avon!
Tot esperant per començar el Gp
Uri i Albert disfrutant d'unes birres
Ana la rapera XD

Camí al Gp
Veig Faeriessss gñeee gñeeee
Pajuelo concentrat
Ana i Albert
Es una alemana con trenzas? es un peruano? no! es Padilla!
Al restaurant turc on em van fer un "take away" XD
Padilla i Pere a la sala de festes de l'hostal lligant amb les noies sordmudes
Expedició al complet
Hi ha mirades que ho diuen tot i fotos que no calen més explicació XD
Rata i Ramon XD




4 comentaris:

Anònim ha dit...

bf obviament les coses no son les que semblen ales fotos.
Ademes mai la treuria la novia austriaca akesta al rata xq es amic meu i axo nosfa

Kebote ha dit...

En realitat la conversa de la foto era:
random austriaca sordmuda: on és el meu rata?
perepau: amagat entre aquells dos cotxes al final del carrer XD

Pos jo crec que haguessin fet bona parella :/

Anònim ha dit...

Jo crec més bé que faría bona parella amb tu kevo ja que et solen agradar els tarmos i les noies especials :P.

Unknown ha dit...

jajajaj. bonísimes

rata estas hecho un Don Juan!!!!!!