dijous, 7 d’agost del 2008

ARABIAN NIGHTS, ANTIQUITIES & THE DARK

Fa aproximadament un mes vaig decidir completar les coleccions més antigues de la història de magic: arabian, antiquities, legends i the dark, en principi la idea era anar buscant les cartes i a poc a poc coleccionar-les, però hi havia forces inconvenients, primer són cartes molt molt difícils de trobar, si ho feia per ebay en despeses d'enviament ja no em sortiria a comte, llavors estava el tema de la condició de la carta, trobar-les near mint era encara més complicat; llavors per casualitat vaig trobar una botiga de còmics canadenca per ebay que disposava de les coleccions arabian i antiquities a un preu boníssim provinents d'un client de la tenda que les tenia desde feia anys i ara se les treia, sense pensar-m'ho massa click al "buy it now" i cap a la saca XD, ja de passada vaig pillar per una altra banda The Dark, preu normal, aquesta és més facilota de trobar..i avui han arribat totes, i aquí teniu les fotos! :P . Si algú sap d'alguna colecció de Legends en anglès NM feu-m'ho saber. Kebote,the last collector in the earth.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Collons!
Encara no m'he refet de l'impacte!
Im-pres-sio-nant, ets el mestre de MagicBreda.

Això de veure 5 Bazars of Baghdad, 5 Mishra's Workshop, 3 Libraries of Alexandria, i la resta de carretada de cartes, fa molta por.

enhorabona jove!

Kebote ha dit...

jeje, si, ara tinc de sobres workshops, bazars, librarys, mishras etc, de fet amb el que he de vendre que ja tenia d'aquestes coleccions hauria d'amortitzar la meitat del que em va costar tot, però no hi ha pressa, jo fa temps que dic que és època de comprar i no de vendre :P.
Un dia hauré de fer una entrada de tots els álbums que tinc, diria que ara mateix ja haurien de ser 17-18 dels grans i 8 dels petits + megacaixa de cartes sobrants XD

eEnder ha dit...

preciosa y ama señor kebote.

conozco mas collectors pero lo van dejando.

tener 3 librarys te vale para jugar tipo la moraleja (aka 4 de cada) o por si se les va la pinza y algun dia la desrestringe.
O PQ SIMPLEMENTE PUEDES Y LO HACES.

genial

Anònim ha dit...

pero si habla eEnder y todo xd

eEnder ha dit...

aunke no entienda del todo lo que poneis. :D

Kebote ha dit...

si casi no escribo, son todo fotos jeje