dissabte, 1 de novembre del 2008

Frases mítiques del Booster Breda d'ahir divendres

A Shards of Alara tenim les rares mítiques, però del booster d'ahir en van sortir frases del mateix nivell:

"Pago 4 i l' engreixo"

(abans de començar)
JR: Com funciona això del booster?
XF: Has de triar un color i agafar cartes

(a meitat de sobre)
XF: Però quins colors estàs fent???
JR: Daurat i gris
XF: ¬¬'


***BONUS TRACK***

(a l'acabar el booster -de shards-)

JR: ara puc posar els tarmogoyf?

+REMEMBER

JS: doncs un 5/6 per dos manás tampoc em sembla tant bo (referint-se al tarmogoyf)


9 comentaris:

Anònim ha dit...

Kebo no oblidis ara puc posar els tarmos no ? J.R.

Kebote ha dit...

ooooh m'ho havia deixat!!!

Kebote ha dit...

ooooh m'ho havia deixat!!!

Anònim ha dit...

Quin color ? daurat, jajaja
més que mític, és místic...

Anònim ha dit...

Kebo una bona del krak J.R :
- Xavi tinc 70 euros no se si comprar una caixa o anar al "paraiso".

Anònim ha dit...

Ha ha ha ha ha ha
Mítica! aquesta sí que és mítica.

Jo li diria que anés al Paraiso, les criatures són/estan més bones.

Kebote ha dit...

jajaja, camisetes de JR amb les seves frases ja!

Kebote ha dit...

ostia ara me n'ha vingut una al cap de quan em va veure el black lotus

JR: ostia es el black de lotus de veritat?

Kebote: si

JR: ostia però com és que el tens, si això es quasi una MESADA

Anònim ha dit...

Aquest noi és una mina (aquesta es d'aquesta tarda ):
J.R.- Per celebrar el sant de la meva avia vaig anar al paraiso .