dimarts, 25 de novembre del 2008

"BECKEN"

Fa uns mesos vaig sentir rumors que el Becken ja no estava entre nosaltres, pensava que eren falsos rumors com altres que havia sentit però em va donar per buscar informació pel goggle, i llavors em vaig trobar amb la pàgina de la seva mare, efectivament era veritat. Vaig poder compartir un viatge fa anys amb ell, l'Alfonso i l'Andrés a un extended a Aranda de Duero, era un tiu molt singular, els que el vau conèixer ho sabreu, queda aquesta entrada a mode d'homenatge a la seva memòria.

A la pàgina següent podreu trobar fotos, dibuixos i escrits que ens va deixar: http://www.nuriadevilanova.com/daniel-index.html

Gràcies Núria.

2 comentaris:

netfandu ha dit...

hiii i see ur blog this is really nice. i wanna link exchange wid u . if u like my offer then visit my blog. this is netfandu.blogspot.com

Anònim ha dit...

Siempre es triste q se muera alguien, y encima era un buen artista.