dimecres, 10 de desembre del 2008

QUI GUANYARÀ LA FINAL DE LA LCV?

13 comentaris:

piZZero ha dit...

Hahaha, autovotar-se està overrated!

Kebote ha dit...

Jo no m'he votat!!!

el rata si xD

Kebote ha dit...

i tu tb xD

Joe ha dit...

Oye debe haber un error, como es que Narcís Myr y yo no estamos en la lista? Aun nos podemos cagar y tener plaza en la fianl de LCV xDD. PFF no me dejais mas opcion votare por otros xDDD

Kebote ha dit...

Jeje os hubiera puesto pero solo me dejaba 20 opciones, así que lo puse por orden de clasificación..

No sé qui m'està votant, s'agraeix però treieu-vos-ho del cap xD

Anònim ha dit...

Kebote rules 1 vot mes per el home floristeria en el cul xDD

Xavi.

Anònim ha dit...

rata ya esta be de decepcionarme.He votat per tu pero suposo que estaras a l'alçada de satisfer un vot tan exigent com el meu

Anònim ha dit...

venga kebote, chasis, pont aeri y camela esta contigo.
suerte

albert

Kebote ha dit...

Rata no val autovotar-se desde l'ordinador de casa, de l'insti, del cyber de sota casa i desde casa els amics xD

Anònim ha dit...

Com? no es pot votar per en Pere Pau?? Si aquest home està classificat automàticament a totes les finals que és jugui a Màgic.

Colla de feixistes!!!

PD Perquè, evidentment, la grandesa d'en Pere Pau no hi quep a l'apartat Altres.

Sensei.

Kebote ha dit...

Si posés a en Pere Pau tothom el votaria, tal vegada l'anunciat de l'entrada hauria de dir "qui quedarà per darrera en Pere Pau a la LCV", mil disculpes.

Anònim ha dit...

HOME!!!!!!!!!!!!!!!

Unknown ha dit...

Jo m'he votat, que s'ha d'anar a guanyar, si vas a jugar al empate acabas perdiendo :P