divendres, 5 de desembre del 2008

HI HA UN CHAOS ORB AL MEU MICROONES

Com cada dos o tres any..errr setmanes, em disposava a netejar el meu microones quan de sobte enmig de la brutícia em va semblar distingir una silueta familiar, corrents vaig anar a buscar el meu àlbum d'artefactes i cercar una antiga carta prohibida i oblidada per molts, el chaos orb..., no, no eren imaginacions meves, allà estava, manifestant-se dins el meu microones, acumulant poder durant any....dies, havia pres forma per reivindicar la seva existència....havia sentit a parlar de miracles semblants, cares de Jesucrist o verges que apareixen enmig de les humitats de les parets, però mai haguera imaginat que això podia passar en versió friky i menys a mi.
Ara em trobo amb el dilema moral de què fer amb ell, posar-lo a ebay "a lo microondas pimp" com diria Joseba de QVMT o convertir casa meva en un lloc de peregrinació del frikisme on jo com a suprem sacerdot benneixi les baralles que portin els humils creients.

5 comentaris:

Nana ha dit...

Juas, otro que está para que lo encierren. Esto se pegaaaaaa, xd.

Unknown ha dit...

Jajajajajaja. Mare meva!!!

Toni_chk ha dit...

Yo de ti lo limpiaba antes que siga creciendo y se te coma, y acto seguido arrase blanes entero... dependemos de ti Kebo !!

Joe ha dit...

Despues de consultar con expertos en el tema,mentalistas, cientificos de lo paranormal y Don Limpio hemos llegado a la conclusion que es suciedad. El hecho de que tu veas el Chaos Orb en el foco de la suciedad, en realidad es una manifestacion de tu conciencia que te hace ver el Chaos Orb como un aviso de LIMPIALO YAAAAAAA!!!!

Anònim ha dit...

la foto original del microones quina es doncs?