dimecres, 15 d’octubre del 2008

II OPEN TEAM PATANERS (1/4 DE FINAL)

Bé, no retrasso més el report, ja fa dies que l'havia d'haver escrit però no trobava temps i si no ho faig ja no me'n recordaré de res xD.

Després del bon paper i sobretot les bones sensacions que portava després de la última LCV amb la baralla de pintors estava molt clar que la millor opció era continuar jugant-la, només uns petits canvis a la configuració de fetchlands i alguna coseta del side:

“De Grande’s Painters”

1 Bloodstained Mire
2 Flooded Strand
3 Island
1 Library of Alexandria
1 Mountain
2 Polluted Delta
1 Tolarian Academy
4 Volcanic Island
3 Goblin Welder
3 Magus of the Moon
4 Painter’s Servant
1 Sundering Titan
3 Trinket Mage
1 Triskelion
1 Ancestral Recall
1 Black Lotus
1 Brainstorm
1 Engineered Explosives
4 Force of Will
1 Grindstone
1 Mana Crypt
1 Mana Vault
1 Mox Emerald
1 Mox Jet
1 Mox Pearl
1 Mox Ruby
1 Mox Sapphire
2 Pyroblast
3 Red Elemental Blast
1 Sensei’s Divining Top
1 Sol Ring
4 Thirst for Knowledge
1 Time Walk
1 Tinker
1 Tormod’s Crypt
SB:
1 Darksteel Colossus
2 Ingot Chewer
1 Razormane Masticore
2 Lava Dart
1 Pithing Needle
4 Shatering Spree
3 Tormod’s Crypt
1 Trinisphere

Ronda 1- Pau Cantero (Drain Tendrils o intuitive o algo semblant, totes les baralles de drain i storm em semblen iguals xD)
La primera em surt d'ancestral i aconsegueix ventatja de cartes, després d'una guerra de counters un colosso se'm cruspeix. Segona i tercera guanyo, no recordo molt com va ser, em sembla que amb coloso.
1-0 (3 punts)

Ronda 2- Rubén Palomar (Fish)
Vaig sortir amb mans explosives les dos partides, i a la primera no vaig mostrar res que fes sospitar que jugava pintors, vaig anar amb comte dels daze, algun truc per evitar els meddling mage i la segona mato amb grindstone.
2-0 (6 punts)

Ronda 3-Rubén González (Drain Tendrils)
La primera es decideix a guerra de counters per un tinker que al final entra pero amb el trompo jo havia vist un welder així que al final la partida es decanta al meu favor. La segona no recordo molt bé però em sembla ke guanyo modo aggro i sortint molt bé.
3-0 (9 punts)

Ronda 4-Marc Corbella (Oath)
Les dos mans meves són de doble fow, curiosament no n'he de tirar cap perquè ell no roba absolutament res, bé si, blessing i hellkites xD, tinker a titan a la segona i la primera em sembla que també.
4-0 (12 punts)

Ronda 5-Edu Castro
Pacto
(4-1-0)

Ronda 6-Ivan Portillo
Pacto
(4-2-0)

Em marco un altre perfect consecutiu i entro com a primer del suïs.

1/4 de final- Rubén González (Drain Tendrils)
La primera guanyo, em sembla que picant amb bitxos, la segona és la clau, tinc la partida molt dominada però s'aprofita de la grindstone amb un coloso al deck ke li dona un torn per combar (al suïs no el portava i confiava que podria haver-lo tret també), la tercera tinc un welder, titan, sed, volcanic, tolarian..., me la kedo confiant a robar un artefacte o terra però m'encallo i ja no puc fer res.

Bé, la baralla va de meravella, és una llàstima que al top no jugui més concentrat i em falti un pèl de sort però tot arribarà i tinc molt bones sensacions pels pròxims tornejos, això si, faré una revolució absoluta al side vist que no hi ha workshops, de fet en aquest torneig només vaig sidejar el coloso i algun lava dart contra fish per si els katakis, i no mola menjar-me tant de side, més quan els magus és una carta que pots substituir perfectament contra alguns decks.

M'uneixo a la felicitació general al Team Pataners per la gran organització i faig una crida a la gent que s'animi a venir al pròxim, encara que només sigui pel dinar ja val la pena.

Moment gastronòmic. Primer plat Spaghetti a la Carbonara, bons, prefeixo la salsa més espessa però estaven al dente. Segon plat Mero amb pèsols, acompanyats d'un rissotto i salsa, deliciós. Postre Gelat de vainilla, boníssim, una manera sublim d'acabar el menú, carajillo de bayleys de rigor.

Felicito també en Dani Ginesta que el dia següent va fer top8 al PTQ Kyoto de Madrid, llàstima no haver practicat algun draft abans.

Ens veiem a la LCV o a la LCL, depèn les ganes que hi hagin. Agur!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Molt ben escrit aquest report.Me montat la baralla aquesta tarda i tira força bé.
El que no sé es que treurem pel side ja que totes les cartes són bones.L'únic clar que veig són per les stax de treure les reb i posar tot l'amor d'artafactes que hi ha al side)
Em pots dir que et treus de cartes per posar les de side?Baralles tipo fish,pintors,draintendrils,bomberman,control slavery.... ?
Moltes gracies!
Un jugador na mica noob :P

Kebote ha dit...

Bones!
vs. fish:
-3 magus +2 lava dart +1 masticore

vs. pintors (la versio amb drains):
-1 magus + 1 colossus

vs.draintendrils:
-1 magus +1 colossus

vs.bomberman:
-1 magus +1 pithing needle

vs.slaver:
-3 magus +2 lava dart +1 masticore

vs. ichorid:
-3 reb -1 pyro +3 tormods +1 pithing

Com veus el magus es la carta amb que jugo més a la hora de sidejar, també depèn de les versions, però normalment ja tothom va preparat contra magus/erials, de totes maneres és una carta que pot ser inofensiva o donar-te la partida ella sola, per això que continui jugant-los de base, a més que aquest deck sol matar més atacant amb les criatures que combant xD

PD: tots som noobs, jo el primer :P

Anònim ha dit...

Moltes gràcies per la informació.
Jo els magus els trobava bons contra tots els decks que portin dobles(la majoria).Ho probare sense magus de side a veure com va.M'ha extrenyat que no et poses res per petar null rods per les fish?Jo em poso 3regueros contra elles.Ja que si no es combant ho tens dificil amb tan bixeriu de les fish.
Contra stax tb et treus els magus i et deixes les rafages blaves?
Merci i felicitats pels tops! :P

Kebote ha dit...

Gràcies! els null rod te'ls pots treure amb Rebs i pyros si tens el pintor a taula, realment nosaltres també juguem molts bitxos i ells amb katakis i meddling solen mirar de conservar-los, poses attack mode on i de moment fish no m'ha suposat mai gaire problema, sempre contant que poden tenir daze i aquestes coses, tambe conta que amb el welder pots fer moltes pirules si et juguen meddling a grindstone i aquestes coses.
Stax si, les rafagas van fora i entren regueros i chewers, juntament amb els welders és mooolt difícil que et guanyin, tot i aixo si tenen la sortida tonta de workshop i esferes poca cosa pot fer cap deck. Gràcies pels teus comentaris!